Aller au contenu
Règlement du forum ×
IPTV et arnaques ×

Break dance - Un Algerien champion du monde 2009

otchi

Messages recommandés

Invité Maverick - JUDAS
c'est un français d'origines algérien exacte de sétif il a porté les couleurs de l'algérie c'est un grand honneur pour nous

Oui d'origine!! pas un algérien qui vie et qui habite en Algérie car pour moi c'est différant car c'est a la mode lol c'est temps si de représenté son pays d'origine même si en a rien avoir avec celui si sauf L'ORIGINE je mets ma main a couper que le mec si c'est parents était rester ici en Algérie il entendra peu être même pas parler du break.dance avec tous les problème de nos jeune désespéré il sera un chômeurs parmi d'autre a qui ont a couper l'herbe sous les pieds.

le jour ou en aura un jeune 100% Algérien je veux dire issu de notre société qui a fais les écoles algérienne que sa sois l'éducation la musique ou le sport se jour la sa sera une fierté pour notre pays même si après il vas suivre son parcoure ailleurs pour resté au top ou pour se dépassé dans son domaine comme c'était le cas pour Noureddine Morceli ou Hassiba Boulmerka

alors ya jma3a comme le dit si bien HAVOC arrêté de cherché le succès algérien ailleurs

P.s: Moi personnellement je connais des français d'origine algérienne qui son fière de leur pays (l'Algérie) quand ils sont en France je sais pas si c'est par esprit de contradiction par rapport a la société française ou peut-être une crise identitaire contre un pays qui leur a tous donné mais il tiendrait pas une semaine ici en Algérie son avoir envie de rebroussé chemin après 3 ou 4 jours passer au bled

Oui d'origine!! pas un algérien qui vie et qui habite en Algérie car pour moi c'est différant car c'est a la mode lol c'est temps si de représenté son pays d'origine même si en a rien avoir avec celui si sauf L'ORIGINE je mets ma main a couper que le mec si c'est parents était rester ici en Algérie il entendra peu être même pas parler du break.dance avec tous les problème de nos jeune désespéré il sera un chômeurs parmi d'autre a qui ont a couper l'herbe sous les pieds.

le jour ou en aura un jeune 100% Algérien je veux dire issu de notre société qui a fais les écoles algérienne que sa sois l'éducation la musique ou le sport se jour la sa sera une fierté pour notre pays même si après il vas suivre son parcoure ailleurs pour resté au top ou pour se dépassé dans son domaine comme c'était le cas pour Noureddine Morceli ou Hassiba Boulmerka

alors ya jma3a comme le dit si bien HAVOC arrêté de cherché le succès algérien ailleurs

P.s: Moi personnellement je connais des français d'origine algérienne qui son fière de leur pays (l'Algérie) quand ils sont en France je sais pas si c'est par esprit de contradiction par rapport a la société française ou peut-être une crise identitaire contre un pays qui leur a tous donné mais il tiendrait pas une semaine ici en Algérie son avoir envie de rebroussé chemin après 3 ou 4 jours passer au bled

salut ,je suis une algerienne mais qui ne vie pas en algerie et fiere de mes origines d`apres vous ,nous qui vivons a l`etranger on a pas le droit de presenter notre pays c` ca? ,si la chance nous etait presenter why not? doitons nier ca ,doitons changer notre peau pour autre que l`algerie,bon c vrais notre bled nous raporte peu de chose mais a nous ,je dit bien a nous de changer ca , pkoi le pays est a la derive ,c pcq ont travaille pas assez, et serieusement on ce donne pas a fond des choses ,on fait toujour notre boulot a moitier,il faut pas blamer juste le pouvoir a mon avie persone ne fait de son mieux,si y`a une coordination entre le gouvernement et le peuple crois moi l`algerie serra numero one, juste du serieux bark et on arrive ,plus la peine de dire( apres moi c`est le deluge) ,c pcq ce proverbe qui marche mnt en algerie

Modifié par lamia2008

Invité Maverick - JUDAS
Il a le sang d'un algérien, l'âme d'un algérien et le façon de faire d'un algérien, et surtout il BOSSE dure pour l'Algérie. Contrairement a beaucoup de za3ma 100% algériens.

Le sang d'un algérien = oui

L'âme d'un algérien = Euuhh Oui pourquoi pas c'est la tendance du moment je dit bien du Moment lol

La façon de faire d'un algérien = je pense pas vu qu'il na pas était élever dan notre société et c'est pas notre pays qu'il a éduqué si non il aurait jamais atteint ce niveau vu la medicorité de nos club,université, etc.. etc... mais bon sa reste que mon avis :)

tes super super super compliqué toi !

Rejoindre la conversation

Vous pouvez publier maintenant et vous inscrire plus tard. Si vous avez un compte, connectez-vous maintenant pour publier avec votre compte.

Invité
Répondre à ce sujet…

×   Collé en tant que texte enrichi.   Coller en tant que texte brut à la place

Seulement 75 émoticônes maximum sont autorisées.

×   Votre lien a été automatiquement intégré.   Afficher plutôt comme un lien

×   Votre contenu précédent a été rétabli.   Vider l’éditeur

×   Vous ne pouvez pas directement coller des images. Envoyez-les depuis votre ordinateur ou insérez-les depuis une URL.

• Comparing Stainless Steel and Plastic Shower Drain China Options When it comes to selecting a shower drain, choosing the right material is essential for performance, durability, and aesthetic appeal. In the market of Shower Drain China , two of the most popular options are stainless steel and plastic. Each material offers unique advantages and considerations, making it important to understand their differences before making a decision. Material Properties and Advantages   Feature Stainless Steel Shower Drain Plastic Shower Drain Durability Highly durable and resistant to corrosion Lightweight but less durable over time Corrosion Resistance Excellent resistance, ideal for wet environments Generally resistant but can degrade under harsh chemicals Maintenance Easy to clean and maintain surface shine May require more frequent cleaning due to scratches or discoloration Weight Heavier, providing a sturdy feel Very lightweight, easy to handle and install Cost Typically higher upfront cost More affordable and budget-friendly Aesthetic Appeal Sleek, modern metallic finish Available in various colors but less premium appearance Installation Requires careful handling due to weight Easy to install and replace Which Material Is Best for Your Shower Drain? Stainless Steel: Ideal for commercial bathrooms, luxury residences, and places where durability and design are priorities. Its robust nature and resistance to rust ensure long-term performance. Plastic: Suitable for budget-conscious projects or locations with lighter use, such as residential bathrooms with less heavy foot traffic. Plastic drains offer versatility and cost savings. Considerations for Buyers Longevity vs. Budget: Stainless steel drains often justify their higher cost with a longer lifespan and less frequent replacement. Plastic drains are cost-effective but may need replacement sooner. Environmental Impact: Stainless steel is recyclable, while plastic drainage components may contribute to environmental waste if not properly recycled. Maintenance Preferences: Stainless steel drains resist staining and are easier to keep clean. Plastic may show wear and discoloration faster. Why Choose Hasen-home for Your Shower Drain China Needs? At Hasen-home, we manufacture high-quality Shower Drain China products in both stainless steel and plastic varieties to suit diverse customer needs. Our products combine durability, functionality, and design excellence to meet international standards. With rigorous quality control and reliable service, Hasen-home is your trusted partner for drainage solutions. Explore our full range at https://www.hasen-home.com .
    • Is Anionic Polyacrylamide Emulsion the Key to Better Dye Removal? Textile wastewater treatment is a growing concern for industries seeking both environmental compliance and operational efficiency. One major challenge is removing synthetic dyes that resist conventional treatment. Can anionic polyacrylamide emulsion be the key to achieving clean and color-free effluent? Why Is Textile Wastewater So Complex? Wastewater from textile processes often contains large amounts of reactive and acid dyes, surfactants, sizing agents, and suspended solids. These substances not only give the water a strong color but also raise chemical oxygen demand and affect biological treatment efficiency. Traditional chemical coagulants may struggle to address such complexity without secondary impacts like excessive sludge generation. How Does Anionic Polyacrylamide Emulsion Work? Anionic polyacrylamide emulsion carries a negative charge, allowing it to interact with positively charged dye molecules and other particles in the wastewater. This interaction causes fine particles to aggregate into larger flocs, which then settle more easily. The emulsion form dissolves faster and more uniformly than powder products, making it highly suitable for continuous dosing systems. In textile wastewater treatment, this emulsion can be applied at several stages including pretreatment, coagulation, clarification, and sludge handling. It enhances dye removal, improves solid-liquid separation, and ultimately increases the clarity of discharged water. Where Is It Most Effective? In real-world applications, anionic polyacrylamide emulsion is effective in the following areas: Pretreatment where it supports the initial destabilization of dye molecules Coagulation-flocculation to build strong and fast-settling flocs Sedimentation to improve water clarity by accelerating the settling process Sludge dewatering to reduce water content and minimize disposal costs This versatility makes it a preferred choice for textile manufacturers aiming to improve wastewater quality and system efficiency. What Benefits Can You Expect? Users of anionic polyacrylamide emulsion often report: Faster and more complete dye removal Lower chemical consumption and cost Better sludge characteristics for easier handling Reduced environmental footprint due to improved water recycling Its broad pH compatibility and strong performance in high-color wastewater make it a reliable tool in textile operations. Choose Polyacrylamidefactory for Proven Performance If your factory is looking for a dependable solution to difficult dye removal challenges, Polyacrylamidefactory offers tailored anionic polyacrylamide emulsion products engineered for textile wastewater treatment. Our formulations are designed to deliver rapid flocculation, superior settling, and reduced sludge generation, all while helping your plant meet environmental standards. With years of industry experience and technical support, Polyacrylamidefactory ensures that your wastewater treatment process is both efficient and sustainable. Partner with us for performance you can trust. Learn more and contact us athttps://www.polyacrylamidefactory.com
    • le tutoriel que je vous ai envoyé a-t-il fonctionné sur votre matériel ?
    • je suis sur le cloudflare dns et je n’ai pas ce problème.
  • Créer...