Hamza007 Posté(e) le 2 mars 2012 Share Posté(e) le 2 mars 2012 (modifié) Salam alikoum APB : Reloaded - All Points Bulletin APB: Reloaded (2011/MULTI2/OBT Year: 2011 Language : Eng Platform : PC Game Developer: Reloaded Productions Publisher: K2 Network Size : 3.53 GB Genre: Action (Shooter) / 3D / 3rd Person / Online-Only / Massively multiplayer APB: Reloaded is a multiplayer online game, which takes place in a modern city. You have to choose who to play for criminals or police. The game is based just on the confrontation of these two groups. The game takes place in San Paro. Chaos is going on, the criminals were divided into 2 groups, both under the tutelage of two millionaires. Mayor gives permission for anyone to stand on the side of the law, joining the Enforcer (security officials), and the fight against crime on their own ... Minimum Specs: OS: Windows XP / Windows Vista / Windows 7 Processor: Intel Core 2 Duo 2Ghz or equivalent Memory: 2GB RAM (3GB for Vista64 / Windows 7 64) Video: Nvidia GeForce 7800 - 256MB or equivalent Hard Drive: 20GB Hard disk space Connection: Broadband internet connection required Recommended: OS: Windows Vista 64bit / Windows 7 64bit Processor: Intel Core 2 Quad 2.4GHz or equivalent Memory: 4GB RAM Video: NVidia GeForce 8800 GTX 512MB or equivalent Accessories: Headset and microphone Recommended for Max Settings: OS: Windows 7 64bit Processor: Intel Core 2 Quad 2.4GHz or equivalent Memory: 4GB RAM or more Video: Two strong video cards (Nvidia 200 series or higher) Je propose que chaque joueur algerien jouant au APB RELOADED donne son Pseudo de jeu afin que nous puissions nous rencontrer IG On est Sur SERVEUR : europe n°1 Obeya / Criminal Les joueurs : PreSiDeN7 / fullmetal761 / KHR4 Modifié le 26 juillet 2012 par Hamza007 ajouter des truc dans le sujet fullmetal761 Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
XrAYzuLu Posté(e) le 2 mars 2012 Share Posté(e) le 2 mars 2012 Si c'est un free to play je prend (je l'essaye) sinon la dernière séquence m'a tué looool Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
fullmetal Posté(e) le 25 avril 2012 Share Posté(e) le 25 avril 2012 moi je joue je suis enforcer dans PATRIOT EU2 ajoute moi : fullmetal761 Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Messages recommandés