Aller au contenu
Règlement du forum ×
IPTV et arnaques ×

Invitation pour le site Lockerz

ZoF

Messages recommandés

• Réponses 3k
  • Created
  • Dernière réponse

Top Posters In This Topic

UPDATE: We are concluding this wave of redemption after a highly active couple of hours with nearly 50,000 redemptions in less than two hours. Some have reported issues with receipt numbers or PTZ not deleting accurately and we're taking the site offline for a little while to repair this before we bring it back up again. Thanks and congrats to all of today's Z-list redeemers.

Euh.. je crois que je suis bien partit pour recevoir ma PSP :D

Du nouveau!!!

UPDATE: We are concluding this wave of redemption after a highly active couple of hours with nearly 50,000 redemptions in less than two hours. Some have reported issues with receipt numbers or PTZ not deleting accurately and we're taking the site offline for a little while to repair this before we bring it back up again. Thanks and congrats to all of today's Z-list redeemers.

Si, pour le Flat Vidéo HD !!!! je voulais une PSP, ce qui m'énerve c'est que je en comprends pas pourquoi ça marchait au ralenti chez moi !

J'ai vu la PSP avec le bouton "Redeem Now" j'ai cliqué dessus mais ça bugguait :( toute suite après elle était en Fresh Out !! :(

Arf... c'est déjà mieux que rien un Flip Video UltraHD :) Et puis y aura dans quelques jours "The general Redemption", où les Z-Listers pourront aussi acheter des trucs 8-)

Arf... c'est déjà mieux que rien un Flip Video UltraHD :) Et puis y aura dans quelques jours "The general Redemption", où les Z-Listers pourront aussi acheter des trucs 8-)

Je dois avouer que je suis surpris de leur générosité 2 heures de redeem c'est pas rien qui plus est avec tout les cadeaux ou presque en stock pas de fresh out instantanée, là on se dit qu'être Z-lister importe un temps soit peu pour eux et c'est tant mieux.

Dernière chose ils ont bien dit qu'il allait avoir la boutique ouverte tout le temps après le lancement n'est ce pas ?

Edit : je viens de recevoir une réponse a mon mail et c'est du tout bon enfin voila :

Hey,

If you've gotten an order receipt with no actual order number, don't worry, we

got the order and it will be sent to you.

If you've gotten two order receipts, don't worry, we won't cancel your order,

we will give you back the pointz for one of them.

If you've ordered a product, didn't know that you got the prize, then ordered

another one, don't worry, we'll cancel the 2nd order (if it's over 100 pointz)

and give you back the pointz.

The basic message is : DON'T WORRY.

We are unable to change any information on the orders as well. We apologize for

any inconvenience.

If you didn't receive a confirmation e-mail for a product you thought you

ordered.....well, then you should worry. Because you weren't able to redeem for

a prize. Sorry.

Keep it classy,

C

Lockerz Support

Pittsburgh, PA

support@lockerz.com