Aller au contenu
Règlement du forum ×
IPTV et arnaques ×

Invitation pour le site Lockerz

ZoF

Messages recommandés

• Réponses 3k
  • Created
  • Dernière réponse

Top Posters In This Topic

Ouf ! je suis soulagé :D Je viens de recevoir une réponse de la part du staff de Lockerz. Le message que j'ai reçu et qui m'accusait de cheater était une erreur. Certes, je ne vais pas recevoir de cadeau (bye bye la PSP :(), mais on m'a redonné mes PTZ (200), et j'ai maintenant 1103 PTZ :)

Quelques news :

Good morning members from Lockerz HQ.

1) we're hard at work on our entertainment launch for you in February--when you'll be able to earn PTZ by watching cool videos or trying out a new game on the site.

2) Yes, there will be a January redemption before the end of the month

Enfin ^^

Dear Lockerz Member:

We are writing to tell you that the TIME TELLER P:WHITE-WATCH that you redeemed during the Lockerz PTZ Place redemption was shipped within the last two days (you may have already received this prize).

If you live in the US, please expect your prize within one week. If you live outside the US, please expect your prize within three weeks. Also, if you live outside the US, you are responsible for paying any duties or taxes that the government of your country might impose on your prize.

There is no tracking number associated with this shipment. You do not have to be home to receive your prize.

This is your official shipping confirmation, and is the only email you will receive from Lockerz regarding the shipment of the prize or prizes listed above.

Thanks for redeeming at Lockerz. Enjoy your prize!

Sincerely,

The Lockerz Crew

moi quand j'achete depuis ebay, le colis arrive et le facteur te demande 300Da, mais si t'a pris une psp ou un laptop,

200 machi ga3 khsara c rien.

comme la dit marvick ya rien de gratuit dans ce pays

Oui mais là, les colis arrivent avec UPS, pas la poste algérienne. Et les frais devraient être plus élevé.