leviatsun Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 si vous pouvez commencé a formé des team ^^ de cod 4 Pour l été perce que il va avoir un tournoi de cod MErci ^^ contacté sanayok@live.fr pour + d information !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.