Jump to content
Sign in to follow this  
Guest salimdz

Promotion Raya Fine d’Année des Réduction jusque 50% des prix des mobiles Nokia

Recommended Posts

Guest salimdz

Du 24 Décembre 2088 jusque 15 janvier 2009 dans le cadre plus large d'une campagne de propagande à la fin de l'année afin de fournir des rabais sur tous les téléphones portables de marque Nokia, ces réductions allant de 5 à 50 pour cent.

 

تمنح تخفيضات تصل إلى 50 بالمائة بمناسبة نهاية السنة

''راية'' تنطلق في تسويق منتجات جازي وموبيليس ونجمة

 

كشفت مؤسسة ''راية''، موزع هواتف نوكيا في الجزائر، عن انطلاقها في تسويق منتجات المتعاملين الثلاثة للهاتف النقال في محلاتها، بعد أن اقتصر حضورها في السوق الجزائرية على تسويق هواتف نوكيا. كما ستطلق بداية من غد حملة تخفيضات واسعة على الهواتف النقالة.

 

أوضحت المكلفة بالإعلام لمؤسسة راية أن المؤسسة التي تخصصت منذ دخولها للسوق الجزائرية، حوالي 3 سنوات، في تسويق هواتف نوكيا انطلقت منذ أمس في تسويق منتجات متعامل الهاتف النقال ''نجمة'' لمؤسسة الوطنية للاتصالات كما ستنطلق المؤسسة قبل نهاية السنة في تسويق منتجات المتعاملين الآخرين ''موبيليس'' لمؤسسة اتصالات الجزائر و''جازي'' لأوراسكوم تيليكوم.

 

وأشارت ذات المتحدثة خلال الندوة الصحفية التي نشطتها، أمس، بنقطة بيع راية المتواجدة في ساحة أودان بالعاصمة، أنه قد تم الاتفاق مع موزعي هذه المنتجات ليتم تسويقها في نقاط بيع راية من أجل منح خدمة كاملة للزبون، أي أن من يقتني هاتفا نقالا من عند رايا يمكنه الحصول على خط وعلى تعبئة من عند أي متعامل يختاره.

 

من جهة أخرى، كشفت المكلفة بالإعلام أن راية ستطلق بمناسبة نهاية السنة عددا من العروض التحفيزية والخاصة من خلال عرض تجهيزات ملحقة بالهواتف النقالة كطابعة للصور بالتعاون مع مؤسسة ''كانون'' وهي الطابعات التي ستبدأ أسعارها من 4500 دينار ستسمح لصاحب الهاتف النقال بطبع الصور التي يأخذها بهاتفه والاحتفاظ بها.

 

كما ستقوم راية بداية من الغد 24 ديسمبر وإلى غاية 15 جانفي 2009 في إطار حملتها الدعائية لنهاية السنة بتقديم تخفيضات على كل هواتفها النقالة من علامة نوكيا، تتراوح هذه التخفيضات ما بين 5 إلى 50 بالمائة، وهذا من أجل تقديم أحسن الأسعار في السوق الوطنية، كما ستنظم، بالمقابل، عددا من الطومبولات تسمح بربح هدايا قيمة.

 

وفي هذا السياق، سلمت مؤسسة راية جهاز تلفزيون ومكبرات صوت للفائز في الطومبولا التي نظمتها في شهر نوفمبر، والتي كانت متعلقة بهواتف ''نوكيا أن سيريز''، حيث منحت 3 أجهزة تلفزيون ومكبّرات صوت لـ3 فائزين في نقاط بيعها الثلاث الموزعة في الجزائر العاصمة، وقد تم، أمس، بحضور الصحفيين تسليم جهاز للفائز بنقطة بيع ساحة أودان.

source : http://www.elkhabar.com/quotidien/?ida=136460&idc=49

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  



  • Posts

    • The living room is one of the most important spaces in our home life. We will place leisure chair s to enjoy our relax time. Which kind of material is better for the Modern Leisure Chair ? What are the specifications? Let’s take a look!    Solid wood material    In the process of making solid wood modern leisure chair, the natural texture of solid wood is preserved, which has certain flexibility and no hard metal. At the same time, the color is soft, there is no sense of coldness, and it can create a warm and mellow atmosphere. Also let the family, in the spare time, better chat, choose the crowd compared to other material modern leisure chairs, the most mainstream furniture products on the market.    Metal Material    The metal modern leisure chair is a popular furniture product today, which brings high-quality furniture to consumers and enhances the taste of the whole space. The appearance is more atmospheric, the practicality is slightly inferior, compared to the solid wood material, the effect is slightly worse. At the same time, the price is more expensive, targeting the high-end consumer group, not suitable for popular families.    Rattan material    The rattan modern leisure chair, made from rattan, with a natural taste. The nature of nature and environmental protection is favored by consumers who love leisure life. Nowadays, based on the original, combined with other materials, the modern leisure chair is more distinctive. However, in daily use, it is necessary to stay away from fire and keep it dry.    Marble    The marble modern leisure chair is less popular on the market, bringing a high-end visual experience. The clear texture of the stone, rich in texture and not easy to stain. In daily use, you only need to gently scrub, you can wipe the stains away, it is very durable compared to other modern leisure chair products.    The shapes of Modern Leisure Chair are varied and creative, and the colors are bright and bright, Here https://www.insharefurniture.com/product/pp-leisure-chair/ will update more information 
    • Bonjour , à titre comparatif , on n'a jamais atteint un tel chiffre ! Bank Of Algeria - Banque d'Algérie (bank-of-algeria.dz)
    • on désactivant le local dimming ces mieux dans les scène sombre on vois bien la différence 
×
×
  • Create New...