Jump to content

Recommended Posts

Bonsoir à tous,

j'ai un probléme actuellement avec la verification de mon compte neteller, il faut savoir que je n'ai jamais déposé de l'argent dedans, pour envoyer les documents on m'a donné cet email pour les envoyer: identity@neteller.com Mais je reçois ce message 7secondes aprés (j'ai compté xD) Your message can't be delivered because delivery to this address is restricted

Help me please

Link to post
Share on other sites

ta pas besoin d’argent pour vérifier ton compte Neteller ,il faut que tu envoie les photo de ton ID avec l’émail lequel vous avez enregistre

ou bien leur boite de réception est plein ,faut ressayer plus tard

Edited by bdsalim
Link to post
Share on other sites

sans passer par l'adresse e-mail indiquée, tu peux accéder à ton compte Neteller, ou tu trouveras un onglet te proposant d'activer ton compte et de poster tes pièces justificatives. ou demandes-toi de l'assistance auprès du "Help" de Neteller.

Link to post
Share on other sites

Merci pour vos réponses, mais il faut d'abord déposer de l'argent, voici la réponse à mon message:

 

 

"Dear Yazid,

 

Thank you for your email.

 

In order to verify your NETELLER Account you need to fund your account by making a successful deposit, or Transfer from Merchant or Neteller Money Transfer. After funding you will be able to see the option to verify your account.

 

After making a successful deposit, you need to upload and send your document. You will see the link to ‘Verify identity’ under the ‘Account tab’ on your NETELLER Account and you can follow the instructions how to upload your document.

 

Please have a look at the information you need by clicking on the link bellow.

 

https://help.neteller.com/app/answers/detail/a_id/3911/

 

The NETELLER Customer Service Team is available 24 hours a day, 7 days a week. If you have any further questions, comments or concerns, please visithttp://help.NETELLER.com. You can also follow us at http://twitter.com/neteller or connect with us at http://facebook.com/neteller.

 

Thank you for choosing NETELLER!"

Link to post
Share on other sites

moi, je me souviens très bien quand j'ai activé mon compte j'avais 0 $ dans mon compte, Neteller met à jours ses règlements périodiquement, surtout après la forte demande de la carte NET+ auprès de ses clients.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...