Aller au contenu
Règlement du forum ×
IPTV et arnaques ×

Invitation pour le site Lockerz

ZoF

Messages recommandés

• Réponses 3k
  • Created
  • Dernière réponse

Top Posters In This Topic

Very important redemption update: Our mistake! PTZ levels were incorrect (too high) on today's redemption, due to an error on our part. A few announcements:

1) We will have another redemption tomorrow at the CORRECT PTZ levels. If you failed to redeem or if you redeemed a wallpaper in today's redemption, you are eligible to participate in tomorrow's redemption.

2) If you redeemed today, we will promptly refund the difference between the correct PTZ levels and today's PTZ levels to your account. We then will resume the normal processing of today's redemption.

We are so sorry for any confusion or upset this may have caused – thanks for giving us the chance to make it right:-)

donc y aura une redeem ce soir

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Sa fait un bail sa veux dire quoi sa :s

PTZ Expiration Update: As you know, PTZ expire a year from the month in which you earn them. However, since CONNECT and 24/7 redemption will launch soon, we want to give you the chance to put your PTZ to work for you. Therefore, we won't start to expire ANY PTZ until after these two features have launched (hint---it's REALLY soon:-)).9 hours, 58 minutes ago

Sa marche toujours ce truc !!, parce que je ne crois toujours pas mes yeux, si oui j'ai besoin d'une invitation en urgence :D !!.

question ?

dois je mettre tous les information personnelle (nom, prénom, age.....) pour que sa marche ou l'adresse seule suffit !! merci de m'aider .

Modifié par gothi