Jump to content
sosetel

Le standard téléphonique en Algérie

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• C'est pour les entreprises, et il devrait changer d'hébergeur, le site est trop lent.
    • juste une anecdote : je suis passé chez LG pour demander quand arrivera "la gamme 2020 TV"; vu que dans les autres pays du monde c'est deja dispo, y compris le maroc...et voici sa réponse: "wallah ya kho aucune idée....rak deja mlih que tu trouves la gamme 2019 en ALGERIE avec tous les problemes li kayen" ma reaction: 😵......😬    
    • j'ai posé cette question dans un autre topic qu'un gars a ouvert, mais il ne m'a jamais répondu.... donc je relance ici, peut etre que j'aurai plus de chance: 1- y a t-il en ALGERIE un representant/distributeur officiel de la marque TCL ?  en esperant avoir une réponse
    • je relance ce topic mort...avec zaama la "nouvelle revolution en ALGERIE" - paiement exclusivement via les cartes ! pas de cash !  https://corposmart.com.dz/  
    • Technology that relates to computers like our smartphones, PCs, and laptops are left at high-risk without security software. Some of these are the Threat of Viruses and Malware. The threat of Spyware and Identify theft, Disturbance from Spam and Threats from unnecessary junk files, etc. Therefore Webroot security does not only keep the system, away from threats but it will also keep it in good working condition. For more information visit site :-  Webroot.com/safe Webroot.com/safe
  • Create New...