Jump to content
sifoou

Le premier monde virtuel réservé aux musulmans

Recommended Posts

Le premier monde virtuel pour musulmans a été lancé en ligne. Il se destine aux musulmans résidant dans des pays étrangers qui voudraient rester en contact, partager loisirs et culture avec les musulmans des pays arabes.

Appelé Muxlim Pal, le site a été créé par la société Finlandaise Muxlim.com. Les utilisateurs peuvent se créer un avatar, décorer leur pièce à vivre, acheter des objets virtuels et interagir avec les autres utilisateurs. Ils peuvent aussi consulter les nouvelles de la chaîne Al-Jazeera, écouter le Coran et des concerts.

Le site est en anglais et ressemble à un clône de plus de Second Life. Seules différences, vous pouvez aller prier à la mosquée et tout contenu relatif à la violence, aux drogues, en référence à la sexualité ou blasphématoire est banni.

Si des utilisateurs détectent du contenu qui ne correspondrait pas à la charte du site, ils en informent les administrateurs qui effaceront le matériel incriminé.

Le CEO de Muxlim, Mohammed El-Fatatry, dit qu’il n’y aura aucune ségrégation sur le site.

Les Etats-Unis et la Grande-Bretagne représentent 70% du marché du site.

Source

Y'aura t'il des kikooKevins sur muxlim comme sur tout les autres Simulateurs de vie et mmo ??

je me demande ce que ca va donner

et puis prier virtuellement !! je sais pas pour vous mais moi je crois pas en une e-religion !

Y'aura t'il des kikooKevins sur muxlim comme sur tout les autres Simulateurs de vie et mmo ??

je me demande ce que ca va donner

et puis prier virtuellement !! je sais pas pour vous mais moi je crois pas en une e-religion !

:D:D:D

Une petite remarque au passage, ce n'est pas "réservé" uniquement aux musulmans :

"C'est un monde virtuel, qui n'est pas une plate-forme religieuse, destiné à des gens qui sont religieux et non religieux"

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• The living room is one of the most important spaces in our home life. We will place leisure chair s to enjoy our relax time. Which kind of material is better for the Modern Leisure Chair ? What are the specifications? Let’s take a look!    Solid wood material    In the process of making solid wood modern leisure chair, the natural texture of solid wood is preserved, which has certain flexibility and no hard metal. At the same time, the color is soft, there is no sense of coldness, and it can create a warm and mellow atmosphere. Also let the family, in the spare time, better chat, choose the crowd compared to other material modern leisure chairs, the most mainstream furniture products on the market.    Metal Material    The metal modern leisure chair is a popular furniture product today, which brings high-quality furniture to consumers and enhances the taste of the whole space. The appearance is more atmospheric, the practicality is slightly inferior, compared to the solid wood material, the effect is slightly worse. At the same time, the price is more expensive, targeting the high-end consumer group, not suitable for popular families.    Rattan material    The rattan modern leisure chair, made from rattan, with a natural taste. The nature of nature and environmental protection is favored by consumers who love leisure life. Nowadays, based on the original, combined with other materials, the modern leisure chair is more distinctive. However, in daily use, it is necessary to stay away from fire and keep it dry.    Marble    The marble modern leisure chair is less popular on the market, bringing a high-end visual experience. The clear texture of the stone, rich in texture and not easy to stain. In daily use, you only need to gently scrub, you can wipe the stains away, it is very durable compared to other modern leisure chair products.    The shapes of Modern Leisure Chair are varied and creative, and the colors are bright and bright, Here https://www.insharefurniture.com/product/pp-leisure-chair/ will update more information 
    • Bonjour , à titre comparatif , on n'a jamais atteint un tel chiffre ! Bank Of Algeria - Banque d'Algérie (bank-of-algeria.dz)
    • on désactivant le local dimming ces mieux dans les scène sombre on vois bien la différence 
  • Create New...